9123639667(98+)
کرج - بلوار شهرداری - نبش خیابان سیصد و پنج

دانستی های تار

خرید تار

اگر شما تازه کار هستید و آشنایی کافی با ساز ندارید بهتر است از راهنمایی کارشناسان در این زمینه استفاده کنید. این کارشناس می تواند استادی باشد که می خواهید پیش او بروید یا نوازنده ای باشد که از شما با تجربه تراست و با ساز تار و ویژگی های آن آشنایی کامل دارد.

اغلب کسانی که بدون آشنایی و تنها به خرید تار اقدام می کنند تنها به ظاهر آن توجه دارند.متاسفانه در بازار بعضی سازهای بی کیفیت اما با ظاهری فریبنده وجود دارد که می تواند به سادگی هنرجوی تازه کار را به اشتباه بیاندازد.بسیاری اوقات ، سازی که از نظر هنرجوی نوآموز، مناسب و خوب به نظر میرسد از نظر یک معلم و یکنوازنده ارزش چندانی ندارد. تار خوب باید دارای صدای دلنشین ، ظاهری زیبا ، چوب سالم ، خوش دست و الگوی درست و... باشد.

یکی از بهترین راه های خرید تار این است که شما سازتان را از سازنده های معتبر و صاحب نام خریداری کنید. سازنده معتبر و صاحب نام دست کم برای حفظ جایگاه و موقعیت خود از فروش محصول بی کیفیت به شما خودداری خواهد کرد و شما مطمئن هستید که از آخرین دستاوردهای و تجربه های این سازنده استفاده می کنید. همچنین با این کار ، نه تنها با قیمت مناسب تری ساز تهیه می کنید ، بلکه از رواج سوداگری و دلالی نیز می کاهید.


نطرات خود را برای ما بنویسید.

سفارش ساز

سینا قوامی سازنده تار و سه تار با بیش از ده سال تجربه و یکی از اعضای فعال کانون ساز سازان ایران می باشد. برای سفارش ساز با مشخصات دلخواه می توانید با شماره های مذکور تماس بگیرید.

آخرین ارسالی ها

ارتباط با ما

کرج - بلوار شهرداری - نبش خیابان 305
تلفن : 9123639667 (98 +)